Vacatures

Jeugdcommissie

05-02-2024

Nieuw lid voor de jeugdcommissie van de SV Wissel gezocht

Voor de jeugdcommissie zijn wij op zoek naar nieuw leden. De jeugdcommissie van SV Wissel is verantwoordelijk voor de jeugdafdeling binnen SV Wissel. Het is een enthousiaste commissie bestaande uit 4 leden en heeft als taak de operationele zaken te regelen binnen de jeugd, dit zijn onder andere:

• de teamindelingen,
  • aanstelling teambegeleiding en
  • opstelling trainingsschema.

Maar ook:

• zorgen voor plezier bij onze jeugdspelers
  • begeleiden van nieuwe spelers
  • ledenwerving
  • begeleiden competitie
  • begeleiden teamindelingen
  • organiseren activiteiten samen met activiteitencommissie (toernooien, feestjes, uitstapjes etc)
  • contactpersoon leiders, trainers, ouders en spelers
  • trainers en leiders stimuleren
  • bijdragen aan het jeugdbeleidsplan

Als jeugdcommissie komen we ongeveer om de 6-8 weken bij elkaar voor een commissievergadering. Dus wil je graag meebeslissen en meewerken aan een gezond jeugdklimaat, denk er dan eens over na om je aan te melden.

Voor verdere informatie over de jeugdcommissie mag je natuurlijk altijd iemand van de commissie aanspreken (zie hieronder) of een mail sturen naar [email protected]

Erik Pronk 06-57545454

Linda Koopman-van Schoonhoven 06-48466236