Vertrouwens Contactpersoon

Waarom een vertrouwenscontactpersoon binnen de vereniging?

Binnen S.V. Wissel was er nog geen “officiële’’ plek waar je als lid, bezoekers. ouder(s) of verzorger(s) terecht kunt wanneer je binnen de club tegen een probleem aanloopt, een nare ervaring hebt gehad of je zorgen maakt om een medelid en je vindt het lastig om dit met iemand anders te bespreken.

Denk bijvoorbeeld aan:

– Pesten
– (Seksuele) intimidatie
– Mishandeling  (lichamelijk, geestelijk of emotioneel)

Wij hebben Linda Koopman-van Schoonhoven bereid gevonden deze rol te vervullen.

De vertrouwenspersoon binnen S.V. Wissel is iemand waarmee u kunt praten, die luistert en advies kan geven of samen met u naar een oplossing zoekt. Deze gesprekken zijn privé en worden dan ook niet met derden gedeeld, tenzij de vertrouwenspersoon het vermoeden heeft dat de veiligheid van iemand in het geding is. De vertrouwenspersoon is geen officiële hulpverlener.

Even voorstellen: ik ben Linda Koopman-Van Schoonhoven. Ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Mijn zoon Tijs voetbalt bij S.V. Wissel. In het dagelijks leven ben ik letselschadeadvocaat en heb mijn eigen advocatenkantoor in Heerde; Boer & Van Schoonhoven advocaten. Mijn cliënten leggen dagelijks dilemma’s aan mij voor en dan gaan we samen op zoek naar een oplossing. Dit alles onder de voorwaarde van strikte geheimhouding.

Loop je als lid of als ouder binnen S.V. Wissel ergens tegen aan en vind je het moeilijk dit bespreekbaar te maken binnen de club en haar geledingen, voel je dan vrij contact met mij op te nemen. Je kunt me altijd even aanschieten als ik op de club ben, maar je kunt mij ook bereiken via [email protected] of telefonisch op 0578-745050