Ledenadministratie:

Penningmeester:
Jan van Schoonhoven

Beëindiging lidmaatschap:

Om te voorkomen dat de contributie automatisch met een jaar wordt verlengd, moet het lidmaatschap vóór 30 juni van het huidige seizoen worden opgezegd. Het is belangrijk om op tijd op te zeggen, omdat de KNVB anders niet in staat is om de afmelding tijdig te verwerken. Als u uw lidmaatschap gedurende het seizoen opzegt, bent u volgens de statuten nog steeds contributie verschuldigd tot het einde van dat seizoen, dus tot 30 juni.
Het lidmaatschap dient per e-mail te worden opgezegd bij de ledenadministratie ([email protected]).
Mondeling opzeggen bij de trainers en leiders e.d. wordt niet geaccepteerd als beëindiging van het lidmaatschap.

Lidmaatschap:

Alléén betalende-leden van S.V. Wissel en tevens lid van de KNVB, waarvoor bondscontributie is afgedragen, hebben volgens de statuten stemrecht op de ledenvergadering.

Leden hebben recht op toegang tot de ledenvergadering, alle wedstrijden en overige activiteiten van de vereniging.

De contributie is per verenigingsjaar verschuldigd. Termijnbetaling is mogelijk via ClubCollect. De contributie wordt via automatische-incasso gei¨nd.
Bij contributie achterstand wordt tevens administratiekosten in rekening gebracht.

Ereleden hebben vrijstelling van contributie betaling.

Lidmaatschap trainers en kaderleden:

Bezoldigde trainers en vrijwilligers met een kaderfunctie (een ieder die in zijn/haar functie S.V. Wissel vertegenwoordigd en als zodanig naar buiten treedt) dienen verplicht lid van de vereniging te zijn. Voor bezoldigde trainers wordt het contributiebedrag van een niet-spelend lid gehanteerd. Vrijwilligers met een kaderfunctie kunnen, indien zij nog geen lid zijn, een keuze maken uit:

• het betalen van het contributiebedrag van een niet-spelend lid (verenigingscontributie)
  • het betalen van de door de vereniging jaarlijks aan de KNVB af te dragen bondscontributie.

Vermindering van contributie:

Eventuele vermindering van contributiegelden kunnen om moverende redenen worden toegekend door het bestuur en worden door het dagelijks bestuur (voorzitter, secretaris en penningmeester) verleend. Ieder geval wordt afzonderlijk beoordeeld. Leden die hiervoor in aanmerking willen komen kunnen zich wenden tot het dagelijks bestuur.

Overschrijving naar een andere voetbalvereniging:

De deadline voor overschrijvingen is ook dit jaar vastgesteld op 15 juni, 23.59 uur.
Voor meer informatie omtrent dit onderwerp verwijzen wij via onderstaande link naar de website van de KNVB:

Tussentijdse overschrijving is slechts toegestaan bij hoge uitzondering (b.v. verhuizing).
Bij een verzoek om overschrijving dient men zich te wenden tot de secretaris van de vereniging.
Bij contributieachterstand is overschrijving niet mogelijk.

Waar de regeling niet in is voorzien beslist het bestuur van de S.V. Wissel.
e-mail bestuur S.V. Wissel: [email protected]