Sponsoring

Welkom bij SV Wissel. Wil jij deel uitmaken van ons geweldige team en tegelijkertijd jouw bedrijf in de spotlights zetten? Ontdek onze diverse sponsorpakketten en geef jouw steun op een manier die bij jou past.

1. Bal Sponsoren: Laat je bedrijfsnaam schitteren bij elke thuiswedstrijd door de officiële wedstrijdbal te sponsoren. Voor slechts €75,- ben je direct betrokken bij de actie op het veld.

2. Kleding Sponsoren: Draag bij aan de teamgeest door onze spelers te voorzien van op maat gemaakte tenues met jouw bedrijfslogo. Samen stralen we uniformiteit uit op en naast het veld.

3. Reclamebord Sponsoren: Vergroot je zichtbaarheid op ons terrein en in de lokale gemeenschap door een reclamebord te sponsoren. Bereik een breed publiek en versterk je merk.

4. Scoreboard Sponsoren: Plaats jouw bedrijfsnaam op ons scoreboard en laat zien dat je staat voor succes en overwinningen. Een opvallende manier om betrokken te zijn bij elke spannende wedstrijd.

Wil je meer informatie over deze sponsorpakketten of heb je specifieke vragen? Neem gerust contact op met onze sponsorcommissie. Samen bouwen we aan een winnende relatie!

Mail naar: [email protected]