SV Wissel JO7-1

Zwolscheweg 6 A
8081CG
ELBURG

Afgelopen zaterdag ging Jo7 richting Elburg om 3 wedstrijdjes te spelen. Ze hadden er weer zin in, na een korte warming up speelde ze hun eerste wedstrijd.
JO7 naar Elburg

Oei Wissel moest nog even wakker worden al snel stonden ze achter maar herpakten zich en zo kwamen ze al snel terug in het spel. Déaro die hier en daar de bal afpakte en met een mooie techniek zijn tegenstander wist te passeren. Wat knap, zo wisten ze  toch nog 1 doelpunt te scoren.

JO7_-_02.jpg

De tweede wedstrijd was ook erg spannend, Teije wist de bal mee te krijgen maar scoorde helaas net niet. Maar door een mooie voorzet van Teije wist Lenny hem erin te knallen! Super samengewerkt jongens! Helaas ook deze wedstrijd niet gewonnen, maar hè de jongens hadden plezier dat straalde van die koppies af.

JO7 naar Elburg

De derde wedstrijd voelde de supporters ook aan de zijlijn. Maèll die zijn mannetje stond op het veld! Hij is niet bang en gaat er voor de volle 100% voor. David die even heel tactisch een bal wist weg te spelen bij het doel, goed gedaan jongen! Lukas had nog energie voor 10 en rende het hele veld door om die bal maar in dat doel te krijgen. Wat een snelheid heeft die jongen! En Joey wist gelukkig ook net op tijd een bal weg te tikken zodat er niet gescoord kon worden!

1-1 was de uitslag. Mooie wedstrijd! De jongens zijn tevreden en hebben weer een mooie ochtend gehad.