Start van de 2e periode JO11

8162PR
EPE

Start van de 2e periode

Na kampioen te zijn geworden van het eerste blok tot de herfstvakantie, stond vandaag de 1e wedstrijd van het 2e blok op het programma.

Na een herindeling zijn we een klasse omhoog gegaan, maar toch zien we nog wel enkele bekende tegenstanders terug in het schema dat loopt tot de kerstvakantie.

Na de ruime zege van twee weken geleden was sv Epe JO11-2 vandaag opnieuw onze opponent.

Vol vertrouwen werd er dus uitgekeken naar deze wedstrijd waarvan Finn vandaag onze aanvoerder was en René de scheidsrechter.

SV Wissel JO11

Blijkbaar waren we nog niet helemaal wakker, want het was sv Epe dat de 1e treffer van de wedstrijd liet noteren: 0-1.

Zelfs onze keeper Bram, die normaal gesproken amper te passeren is, kon niets doen aan deze tegentreffer die vlak voor zijn neus nog van richting werd veranderd.

De 1-1 werd gescoord door Finn die een mooie assist van Bram 1 keer liet stuiteren en vervolgens van grote afstand over de keeper wist te volleren.

De 2-1 was een mooie aanval die via Tim B, Timo en Anouk resulteerde in een kans die alert werd benut door Finn.

Tijs wist in het 2e en 3e kwart in een mum van tijd 4 doelpunten te maken, de meeste van die treffers waren het eindstation van mooie aanvallen die over de linkerkant via Tim B en Twan verliepen en via de rechterkant via Rinze en Tim K.

Pieter hoefde in de rust niet erg veel te corrigeren, maar toch bleef hij zelfs vlak voor aanvang van het 3e kwart nog tips geven:

SV Wissel JO11

De hoop op een resultaat was inmiddels vervlogen bij onze opponent, helemaal omdat ze amper aan de bal kwamen dankzij sterke optredens van Rayen, Levi, Anouk en Marvin op het middenveld.

Achterin was er nog steeds geen vuiltje aan de lucht omdat Rinze, Timo, Tim B en Twan bijna geen kansen weggaven en zelfs regelmatig nog voor een goede voortzetting van het spel zorgden.

Finn scoorde nog een keertje en ook Marvin en Tim K wisten hun goede optreden nog op te luisteren met een doelpunt: 9-1!

Anouk viel nog geblesseerd uit in de slotfase, maar de blessure leek gelukkig mee te vallen.

Prima teamprestatie en volgende week gaan we naar Heerde waar we het op sportpark de Eeuwlanden om 10:15 op zullen nemen tegen SEH.