Sv Wissel verliest thuis met dubbele cijfers van sv Terwolde.

Terwolde 1

5e klasse E

19 maart 2023 14:00

H. Coraklar

Sv Wissel heeft in de thuis wedstrijd tegen sv Terwolde een flink pak slaag te verwerken gekregen. Wederom kwam Wissel zoals vele wedstrijden dit seizoen al binnen 5 minuten op een achterstand te staan. Binnen een kwartier stond ook de 0-2 op het scorebord. Na een half uur spelen kwamen de gasten op 0-3 en was de wedstrijd al gespeeld. Voor de rust vielen er nog twee doelpunten te noteren. 0-5.

In de tweede helft kon het telraam er bij gepakt worden. Wissel scoorde zelf nog wel een keer, maar de gasten deden dit net als in de eerste helft ook weer vijf keer. De ploeg van trainer Eustacia zakte zoals hij zelf aangaf echt door de ondergrens. Aankomende zondag gaan de kanaries op bezoek bij Epse, hopelijk met een beter resultaat.