Strijdend Wissel verliest van koploper

Sportclub Deventer 1 (zon)

5e klasse G

22 april 2019 14:00

Afgelopen zondag speelde Wissel thuis tegen de koploper. Er werd met 0-3 verloren van Sportclub Deventer. Het duurde tot de 60ste minuut dat de gasten de score opende. Daarna was het verzet gebroken van de ploeg uit Wissel. Zelf kreeg het nog twee grote kansen in de eerste helft. Als het iets nauwkeurige was geweest in de afronding, dan was het misschien nog wel een hele andere wedstrijd geworden. Helaas was dit niet het geval, en was het wel lange tijd een gelijk opgaande wedstrijd.

Aankomende donderdag speelt Wissel een oefenwedstrijd tegen en bij EZC '84. De wedstrijd begint om 20:00 uur. Komend weekend komt de ploeg van William Hulshof niet actie. Dit i.v.m. koningsdag