Wissel verliest van Terwolde

Terwolde 1

5e klasse G

17 februari 2019 14:00

Afgelopen zondag stond de wedstrijd op het programma tegen Terwolde. De uitwedstrijd werd nog ruim verloren. De ploeg van William Hulshof wilde proberen een positief vervolg te geven aan de overwinning van vorige week tegen IJsselstreek.

Om 14:00 uur werd er gefloten door scheidsrechter D.Scholten, voor het begin van de wedstrijd. In begin was het een gelijk opgaande wedstrijd.  In de 26e minuut was het Terwolde die uit een corner de score opende. Lang kon Terwolde niet genieten van de voorsprong. Want een kleine vijf minuten later was het Michael Schakelaar die de gelijkmaker binnen schoot. Even leek dit ook de ruststand te worden. Maar kort voor rust was het de linksbuiten van Terwolde die zijn ploeg op voorsprong zette.

In de tweede helft gaf het zelfde spelbeeld als voor rust. Wissel ging op zoek naar de gelijkmaker. Maar dit resulteerde niet in uitgespeelde kansen. Kort voor het eindsignaal was het de wederom de linksbuiten van Terwolde die scoorde. Hij scoorde uit een counter de 1-3, wat tevens de eindstand was.

Opstelling: Thom Proper, Lars Steenbergen, David Draaijer (Berrie Rozendal), Henk Stoevenbeld, Thom Wiegman, Remco Beekman, Bas Chaigneau (Bas Bindt), Jorne Brummel, Remco Kamphuis, Rick Wiegman en Michael Schakelaar.