CCW '16 maatje te groot voor Wissel

5e klasse F

8 april 2018 14:00

Onbekend

Op bezoek bij CCW’16 hebben de toeschouwers van Wissel maar een aantal minuten het idee gehad dat er wat te halen viel in Wilp. Maar die hoop werd al snel een ijdele hoop. Wissel werd op alle fronten overklast door een gretiger en beter voetballende ploeg, die zeker nog mee gaat doen voor rechtstreekse promotie. Het enige geluk was dat de tegenstander een lange tijd nodig had om de eerste binnen te werken. Pas in de 34 minuut werd de 1-0 op het score bord gebracht. Net voor rust kwam CCW’16 op 2-0, waarmee de ruststand werd bepaald.  Ook in de tweede helft kwam Wissel er niet echt aan te pas. In de 65e en 68e minuut werd door twee fantastische doelpunten, de 4-0 eindstand op het scorebord gebracht. Keeper Thom Proper had voor het 4e doelpunt, een stift over hem heen, een applausje over voor de doelpuntenmaker. Voor Wissel is deze wedstrijd er een om zo snel mogelijk vergeten. Op naar de wedstrijd van as. donderdag thuis tegen Wesepe!

Opstelling: Thom Proper, Frank van Schoonhoven, Raoul Hanekamp, (Remco van Huffelen), Henk Stoevenbeld, Thom Wiegman,  Remco Kamphuis, (David Draaijer), Bas Chaigneau ,Jorne Brummel, Dave den Herder, Martijn Scholten, Berry Rozendal.