Wissel verliest in de beker

SV Wissel 1

TKA 1

Groep 3 03

2 september 2018 14:00

Onbekend

Na vier weken hard trainen, stond voor de ploeg van Willem Ligt afgelopen zondag de eerste bekerwedstrijd op de planning. Er werd thuis gespeeld tegen VV TKA uit Apeldoorn, spelend in de 4e klasse F. Om 14:00 uur was het aan scheidsrechter A.J. Mielard om voor het begin van de wedstrijd te fluiten.

Het waren de Apeldoorners die gelijk het initiaf pakte. Na tien minuten spelen was het TKA aanvoerder Cihan Özcan die aan de linkerkant doorkwam. Oog in oog met de Wissel doelman faalde hij niet. Even later kreeg TKA op de rand van de zestien een vrije trap. Wederom was het Cihan Özcan die het net wist te vinden. Én hoe, zijn vrije trap verdween in de winkelhaak. Hierna kwam Wissel iets beter in de wedstrijd. En wist het tien minuten voor het rustsignaal te scoren. Bas Bindt kopte de bal binnen, naar de voorzet van Thom Wiegman. Met een score van 1-2, gingen de ploegen rusten.

Het spelbeeld bleef na rust het zelfde als in de eerste helft. TKA bleef het initiatief houden. Al probeerde Wissel zich wel door keihard te werken, in de wedstrijd te knokken. Maar het was TKA dat scoorde. En er 1-3 van maakte. Kort daarna was het door goed doorgaan Anton Brummel die de 2-3. Vervolgens leek Wissel meer grip op de wedstrijd te krijgen. Dat resulteerde in een aantal kansen. Maar Wissel miste een beetje geluk in de afronding. Toen het wachten was op een goal van Wissel, was daar Cihan Özcan weer die aan alle onzekerheid een eind maakte. Hij scoorde zijn vierde van de middag. En bepaalde de einduitslag, 2-4 in het voordeel van TKA.

Opstelling: Thom Proper, David Draaijer, Martijn Scholten, Rick Wiegman, Thom Wiegman, Vincent van der Neut (Barry Rorije), Dave den Herder (Berrie Rozendal) , Jorne Brummel, Peter van Os, Anton Brummel (C), Bas Bindt.

Foto's zijn gemaakt door Fotograveluwe.nl