Wissel verliest van Koninklijke UD

Koninklijke UD 1 (zon)

3 mei 2018 19:15

Opnieuw een wedstrijd op een donderdag dit vanwege een inhaal programma en dit keer geen punten voor Wissel. Wissel verliest van het laag geklasseerde UD Deventer met 2-6. In een weinig hoogstaande wedstrijd van Wissel kant wist UD maar liefst 6 keer te scoren. Wissel kon ondanks het matige spel in de eerste helft de score nog beperkt houden. Het nam zelfs de leiding door een doelpunt van Michael Schakelaar, dit na goed doorgaan van Martijn Scholten. Michael Schakelaar raakte hierbij geblesseerd, en moest vervangen worden. Daarna wist UD in de 35e en 40e minuut, een ruststand op het scorebord te zetten van 1-2.

Na de rust was UD duidelijk de betere ploeg. Ze wisten de voorsprong uit te breiden tot 1-4. Bas Bindt tekende nog voor de 2-4. Maar kort voor het einde van de wedstrijd maakte Raoul hands binnen de beruchte lijnen. Dit leverde hem rood en een strafschop tegen op. Dit betekende de 2-5. Even later scoorde Koninklijke UD nogmaals, en bepaalde de eindstand op 2-6.

Opstelling: Thom Proper, Martijn Scholten, Raoul Hanekamp, Thom Wiegman, Frank van Schoonhoven (Henk Stoevenbeld), Jorne, Dave den Herder, Remco Kamphuis, Michael Schakelaar (Bas Chaignau), Berry Rozendal (Bas Bindt), Remco van Huffelen.