Veteranen nemen punt mee uit Terwolde.

Terwolde 35+1 (zon)

SV Wissel 35+1 (zon)

16 oktober 2022 9:30

Anoniem

Sportpark Woldermarck
Everwijnstraat 0
7396AD
TERWOLDE
tel. 0571-291585

Met een flink uitgedunde selectie, maar aangevuld met oudgedienden Marko, Mick en nieuwkomer Gerco trokken de geel/zwarten op Sportpark Woldermarck ten strijde tegen de blauw/witten van Terwolde.

Waar SV Wissel moeite had om de bal rond te laten gaan kwam Terwolde door een strafschop (welke nog wel werd aangeraakt door keeper Thino Tiemens) aan de leiding. Gelukkig liet Marko Stoter zijn klasse weer eens een keer zien met een fantastisch schot in de bovenhoek en bracht zodoende de stand op 1-1. De kanaries hadden nu het beste van het spel en leken door te drukken naar een voorsprong. Door een schitterende assist van Pascal op de spits van Terwolde werd het echter 2-1. Met deze stand werd de welverdiende thee opgezocht.
Thino.jpg

Vlak na rust plaatste Wilco Brummel de bal met een mooie wreeftrap in de rechterkruising (2-2). Het publiek stond op de banken.

Lang stond deze stand niet op het scorebord want na een snelle counter ontsnapte Mick Fiets aan de back van Terwolde en zorgde met een voorzet op maat zodat de meegelopen Jaap Booij koelbloedig kon afdrukken. De 2-3 was een feit. Een tweede terechte strafschop voor Terwolde zorgde de 3-3.

In deze fase van de wedstrijd was het moeilijk te zeggen wie er als winnaar uit de strijd zou komen.

Even dacht SV Wissel dat het, na een duidelijke overtreding op Wilco Brummel, ook een strafschop zou krijgen. Daar dacht de scheidsrechter echter anders over. Reinder Bosch vond dat het moment om met de scheidsrechter een discussie aan te gaan over de herfst en wat sommige bomen dan op de grond laten vallen. Daar was de leidsman niet van gecharmeerd en toonde onze Rein een rode prent.

Met nog ruim 30 minuten op de klok stroopten de 10 geel/zwarte strijders de mouwen nog maar eens op wat resulteerde in een paar mooie kansen. Maar dichterbij dan een bal op de onderkant van de lat van Marcel kwamen Wisselmannen niet meer.

Na een sportieve wedstrijd werden de handen geschud en de warme douche opgezocht.
SV Wissel 35+

Volgende week geen wedstrijd. Op zondag 30 oktober staat de thuiswedstrijd tegen Heerde op het programma.