Wissel 1 speelt verdiend gelijk tegen koploper DAVO uit Deventer

5e klasse E

12 februari 2023 14:00

C. Kousounis

Sv Wissel heeft in haar eerste thuiswedstrijd na de winterstop verdienstelijk gelijk gespeeld tegen koploper DAVO uit Deventer. Voorafgaand aan de wedstrijd werd er minuut stilte gehouden voor de slachtoffers van de aardbeving in Turkije en Syrië.

De koploper kwam in de eerste helft nog wel op voorsprong. De jonge keeper Tim Riphagen verving Davey Kloezeman deze middag.

Daarna waren er een aantal kansen voor beide ploegen over en weer, maar gescoord werd er niet meer in deze helft.

Na de rust kwam Wissel goed uit de startblokken en Michael Schakelaar scoorde de welverdiende 1-1. Wissel had het betere van het spel en de koploper mocht niet klagen dat het met een punt terug naar Deventer keerde. Op 5 maart speelt Wissel haar eerst volgende wedstrijd weer. Ditmaal thuis tegen sv CCW'16.