SV Wissel verliest eerste competitiewedstrijd van Dvv Go-Ahead uit Deventer

SV Wissel 1 (zon)

Go Ahead Deventer 1 (zon)

5e klasse E

26 september 2021 14:00

W.M. Modderkolk

Op zondag 26 september was het dan eindelijk zover, de eerste competitiewedstrijd van SV Wissel. Om 14.00 wordt er onder leiding van de heer Modderkolk afgetrapt tegen Dvv Go-Ahead uit Deventer.

Vanaf het begin van de wedstrijd zit Go-Ahead er bovenop, maar het team van Davy Eustacia weet goed onder de druk uit te voetballen en binnen 10 minuten krijgt SV Wissel een strafschop welke onberispelijk wordt binnen geschoten door Michael Schakelaar. Na nog een aantal goede uitbraken waarbij SV Wissel bijna op 2 - 0 weet te komen,  lukt het Go-Ahead om halverwege de tweede helft via een van richting veranderde bal op gelijke hoogte te komen. Met 1-1 op het scorebord wordt er gerust.

Na de rust heeft Go-Ahead het betere van het spel, SV Wissel weet het eerste kwartier de aanvallen nog af te weren, maar dan valt toch de 1-2. Na de 1-2 heeft SV Wissel het moeilijk met het constant opkomende Go-Ahead, ondanks een paar goede uitbraken van Wissel en een paar opgelegde kansen, blijkt Go-Ahead toch een maatje te groot en lopen ze uit tot 1-4.

Aanstaande zondag 3 oktober staat de uitwedstrijd tegen SV CCW"16 op het programma. Deze wedstrijd begint om 14.00 uur op Sportpark d'Olde Leeuwenberg te Wilp.